DE DAG - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Marjolijn en Stef Ketelaars - WaarBenJij.nu DE DAG - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Marjolijn en Stef Ketelaars - WaarBenJij.nu

DE DAG

Door: Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn en Stef

06 Oktober 2012 | Spanje, Valencia

6 oktober 2012

En dan is het zo ver: 6 oktober 2012, we zijn 25 jaar getrouwd. Aan de ontbijttafel - met nu allemaal Nederlanders - worden we toegezongen en hebben Matt en Kaola een taart voor ons. We worden er stil van. Op de blog en via SMS krijgen we ook tal van felicitaties. Dank jullie allemaal daarvoor.

Ik heb Stef gisterenavond al mijn cadeautje gegeven, na de hele week vage aanwijzingen gegeven te hebben over het cadeau. Ik laat het ook voor jullie nog even een raadsel: het is rond en 25 jaar geleden heb ik iets dergelijks ook aan Stef gegeven, maar het is nog niet af. Hopelijk wel op 28 oktober.

Verder vandaag nog een dagje strand, het is weer heerlijk weer, rond 28 graden met een koel windje. Helemaal zoals wij het prettig vinden.

Vanavond gaan we tapas eten( jawel alweer Eric, maar we hebben tussen de middag ook echt andere lekkere dingen gegeten ) in een restaurantje vlak bij, waar we gisteren al het één en ander hebben uitgeprobeerd. Het smaakte allemaal voortreffelijk. Samen met een fles cava zal het ook vanavond vast weer heerlijk zijn.

Ja en dan morgen is het alweer voorbij, we vliegen om 14.40 uur naar Zurich en zijn rond 19.00 uur op Schiphol. We hebben electronisch ingecheckt alleen nog geen sms terug gehad met de streepjescode, maar we zien wel, we komen het vliegtuig vast wel in.

Valencia is een stad die we iedereen kunnen aanbevelen, heerlijk relaxed, leuke binnenstad, strand vlakbij, heel veel fietspaden. Maar vooral het feit dat we een B&B midden in het centrum hadden was geweldig.

Iedereen bedankt voor alle reacties, we hebben ook daar van genoten.
Marjolijn en Stef

• 06 Oktober 2012 - 20:20

Inge:

Marjolijnen Stef,

Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijk! Hopelijk komen er nog minimaal 25 in goede gezondheid bij!

Jammer dat Valencia weer voorbij is. Wij vonden het ook een hele mooie stad, en het zonnetje erbij maakt het extra mooi!

Goede reis morgen!

Inge

• 06 Oktober 2012 - 22:16

M&M&N:

Na ruim een week offline geweest te zijn door een storing / fout op de pc gelukkig nu nog op de valreep de mogelijkheid om jullie alsnog op DE dag te feliciteren.
    VAN HARTE, ook van de andere M en N. Geniet nog van de laatste uurtjes daar en vooral de temperatuur!

Veel liefs,

M&M&N