L´Oceanografic - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Marjolijn en Stef Ketelaars - WaarBenJij.nu L´Oceanografic - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Marjolijn en Stef Ketelaars - WaarBenJij.nu

L´Oceanografic

Door: Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn en Stef

04 Oktober 2012 | Spanje, Valencia

Donderdag 4 oktober 2012

Vandaag het geplande dagje l´Oceanografic. We wandelen zowel op de heen- als terugweg door de tuinen er naar toe. Het is een uurtje lopen,maar zo blijven we tenminste nog een beetje in beweging en kunnen we lekkere dingen blijven eten.

Het l´Oceanografic is alles wat we ervan konden voorstellen en nog meer. Schitterend aangelegd, en er is zowel boven als onder de grond van alles te zien, dat te maken heeft met het leven op en in zee. Onder de grond vele mooie aquaria met allerlei tunnels, waardoor het is alsof jezelf onder het water bent en je de vissen ook van onderen kan bekijken. Vooral bij de roggen en de haaien een geweldig gezicht. En boven de grond natuurlijk dolfijnen met een schitterende show en allerlei vogels. We konden nu wel de roze flamingo´s zien, die we in Andalusie slechts van een grote afstand hebben kunnen zien. Zie de foto, deze is voor Els!

Morgen nog een dagje Valencia bekijken, we hebben tenslotte nog lang niet alles gezien en op zaterdag – jawel, 6 oktober en dus onze trouwdag – hebben we nog een dagje strand gepland en natuurlijk ´s avonds lekker uit eten.

We zijn trouwens blij verrast met weer alle reacties op de blog, heel erg leuk, wij genieten netzo van de reacties als jullie van de blog. Dus ga zo door, dan doen wij het ook.

• 04 Oktober 2012 - 22:00

Thea:

Hoi,hoi,
    Lekker makkelijk die wifi, nu kunnen we jullie gemakkelijk volgen.
    Het klinkt allemaal erg goed. De temperatuur is ook goed en zal volgens de berichten ook zo blijven, laten we maar zeggen dat het inhalen is van het voorjaar.
    Het eten ziet er ook geweldig uit, ik ben bijna een beetje jaloers. Het eten in Marokko was zeker niet zp gevarieerd zoals dat er van jullie uit ziet. Volgende keer maar een culinaire reis???????
    Geniet er nog maar lekker van het jullie gegund.
    Veel liefs Thea

• 04 Oktober 2012 - 23:21

Els En Ton:

Jullie doen de sabbatical nog even in het klein. Erg leuk te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben.

• 05 Oktober 2012 - 11:47

Els:

Is die oranje vogel een pelikaan? Mooi zeg en wel van heel dichtbij, dank je wel voor de foto. Ik lees dat jullie weer erg genieten, en daar genieten wij ook van. Veel plezier nog.

• 05 Oktober 2012 - 14:35

Heero En Ans:

Wat weer een geweldig evenemet en wat een fantastische foto,s van de show, genoten nhebben we weer.
    Voor morgen onze heel harftelijke felecitaties en op naar de 50 jaar zullen we maar zeggen. Gaan jullie nog iets bijzonders doen? In ieder geval een heel fijne dag gewenst van ons beiden.
    Jullie missen nog steeds het weer in ons kikkerlandje, wat een regen en wat een wind bar gewoon.
    Onze beide oudste kleindochters zijn op vakantie naar Spanje, afzonderlijk van elkaar. Jennifer is in Malaga en Amber is in Barcelona, beiden met vriendin. Zij hebben ook heel mooi weer, gelukkig maar voor hen.
    Geniet ze nog en we horen graag nog meer van jullie!
    Groetjes, Heero en Ans.