Nog 3 maanden - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Marjolijn en Stef Ketelaars - WaarBenJij.nu Nog 3 maanden - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Marjolijn en Stef Ketelaars - WaarBenJij.nu

Nog 3 maanden

Door: marjolijnenstef

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn en Stef

08 Januari 2012 | Nederland, Heemstede

Nog 3 maanden en het is zo ver: dan gaan we ruim 3 maanden weg. Naar Spanje en Portugal samen met Ton en Els.
We zijn al een paar jaar dagen aan het sparen om deze reis te kunnen maken. We hebben dezelfde nieuwe caravan gekocht en het laatste jaar zijn we ook meer invulling aan het geven aan onze reisroute. Alle beoogde stops staan vast (kan natuurlijk best nog anders worden).

Het komt nu wel heel dicht bij. Helaas is het op het werk nog erg druk, er moet nog een systeem opgeleverd worden en het liefst voordat ik met vakantie ga.

Ik heb een nieuw fototoestel gekocht (Canon powershot sx 40)en dat gisteren ontvangen. Ben er nu mee aan het oefenen. Ziet er tot nu toe erg mooi uit en de foto's gelukkig ook.
We gaan vrijdag 13 februari naar de vakantiebeurs nog wat ideen opdoen. En wij moeten Extramadura nog voorbereiden, dus wie weet wat we daar allemaal vinden.

Vanaf dinsdag 24 januari gaan we naar een cursus Spaans. 10 lessen, dat is goed te overzien en na afloop zouden we de nodige basiskennis van het Spaans hebben.

Al dit soort zaken maakt dat de reis veel meer concreet aan het worden is. Tot nu toe was het nog ver weg, maar nu ....... heerlijk vooruitzicht.