Het is begonnen!!!!! - Reisverslag uit Bettembourg, Luxemburg van Marjolijn en Stef Ketelaars - WaarBenJij.nu Het is begonnen!!!!! - Reisverslag uit Bettembourg, Luxemburg van Marjolijn en Stef Ketelaars - WaarBenJij.nu

Het is begonnen!!!!!

Door: Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn en Stef

29 April 2017 | Luxemburg, Bettembourg

Vandaag onze eerste reisdag. Na 2 dagen rustig aan de caravan inladen, huis opruimen, laatste zaken regelen, gingen we vanmorgen eindelijk op stap. Het is toch wel weer spannend, maar aan de andere kant hebben we er ontzettend veel zin in.
Het is prachtig weer om te rijden, wel koud, maar vooral heel zonnig. We rijden via Utrecht Maastricht en Luik naar camping Kockelscheuer vlak bij Luxemburg stad.
Het benzineverbruik als je rijdt met een caravan is iets om in te gaten te houden en na Luik was het even billenknijpen, omdat we geen benzinestation meer zagen en de benzinemeter toch al aardig naar beneden was gelopen.Uiteindelijk bleek er toch nog een te zijn, gelukkig want de volgende was pas na 135 km in Luxemburg.
Om 15.00 uur waren we op de camping. We moesten in de rij staan voor de receptie!!! En het is pas 29 april. De Nederlandse receptioniste wist ook niet wat er gebeurde, gisteren stond er om 14.00 uur (camping is dicht tussen 13.00 en 14.00 uur) een hele rij tot aan de afslag naar de camping.
Mooi plekje gekregen + plekje voor Ton en Els die morgen komen. Daarna heerlijk in de zon gezeten, wat een genot, zo mag het blijven.

• 29 April 2017 - 22:31

Lisette:

Kijk! Een goed begin.....
    Geniet ervan! Ik wens jullie nog heel veel zonnestralen deze reis!

Groetjes

• 30 April 2017 - 06:56

Henny:

Fijn, dat de reis nu en op deze manier is begonnen. Heel veel plezier toegewenst en natuurlijk heel veel goed weer!

Groetjes

• 30 April 2017 - 10:10

Ike:

Heel veel plezier en mooi weer, het ziet er hier uit nu, alsof heteen mooie dag gaat worden, en voorzichtig, zou mijn moeder zeggen, dag, Ike

• 30 April 2017 - 18:21

Mariëtte:

Hoi,
    Hopelijk hebben jullie het vandaag weer lekker gehad. Wij hebben gefietst, veel wind dus we zijn ergens in Utrecht naar de bossen gereden met de auto. Dat rijdt toch wat meer beschut dan hier. Desondanks merken we dat de fietsbenen er weer even aan moeten wennen, het was best zwaar. Maarrrrr wel lekker zonder jas gefietst!
    Groetjes, ook van Mar