We gaan weer op reis - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Marjolijn en Stef Ketelaars - WaarBenJij.nu We gaan weer op reis - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Marjolijn en Stef Ketelaars - WaarBenJij.nu

We gaan weer op reis

Door: Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn en Stef

27 April 2018 | Nederland, Heemstede

We gaan weer op reis. Deze keer niet met 2 caravans maar met 14 caravans of campers. We gaan namelijk met een door de ANWB georganiseerde rondreis mee door Groot-Brittannië. Inderdaad 'We zijn er bijna', maar Martine van Os laten we thuis.
Deze keer zijn we 7 weken onderweg (van 7 mei t/m 24 juni 2018)

De reis gaat vanaf Harwich naar Zuid-Engeland, helemaal tot in Land's End en vervolgens door Wales en het Lake District naar Schotland naar John o'Groats in het uiterste Noord-Oosten.

We hebben er in zin in, we kunnen niet wachten.

• 29 April 2018 - 10:02

Els En Ton Van Berkel:

Lieve Stef en Marjolijn, een geweldige reis gewenst. Gisteren was het het een erg leuke (fiets)dag samen met jullie. Tot ziens weer na jullie Engeland reis.

• 30 April 2018 - 11:34

Marja Maarse:

Heel veel plezier!!

• 30 April 2018 - 13:37

Ans En Heero:

Veel plezier gewenst, maar jullie komen a.s. woensdag toch nog wel bij ons??

• 01 Mei 2018 - 06:15

Inge R:

Heel veel plezier, en niet al teveel regen!